Frost

Imorse var det -8. Jag trotsade den lilla kylan. Det var behagligt. Solen sken och snön knakade. Det var tyst runt omkring mig - det var otroligt rogivande. Jag behövde de.

Idag ska jag fixa här hemma hos mamma, skriva en raport om friluftsdagen. Sedan ska jag iväg och dansa - gjorde det även igår. Sedan ska jag även hinna med att färga håret, ögonbryn. Köpa ett par hörlurar  som passar fin fint med min ipod och kolla upp lite saker till skolan. Sedan vet man aldrig vad det blir. Försöker få tag på Daniel men han är bort - inte bra. Imorgon hoppas jag på att få arbeta lite och på fredag ska jag jobba. I helgen vet jag inte alls vad som sker hoppas på utgång på lördag men får se om det blir de. Annars så är jag på topp. Förhoppningsvis är jag där snart. Ser verkligen fram emot de.
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0