Försvinner lika fort

Nu har jag hunnit med att färga håret och fixat lite här hemma. Ska iväg på jobbet om ett tag. Min chef ringde och sa att jag jobbar idag och imorgon - toppen. Hoppas at det blir mycket arbete under min vistelse här. Nu ska jag följa med kära mamma på stan och sen bär de av till FH.  Resultatet av min färgning ser ni här.
 
Har inhandla lite saker från nätet blev ett schampo och ett balsam och en bodybutter - allt i från eleven.se. Var mamma som tvingade mig då hon ville ha gratis frakt. Hon är ju. Sen så blev det WeSC vita hörlurar. Bheöver verkligen nya då mina Sony är så fruktansvärt fula och tråkiga. Sen gillar jag WeSC design och att dom finns i masor av färger. Valde dock vita som passa fin fint med min Ipod och MacBook. Man är ju tjej - what to do.

Kommentarer
Postat av: Emma

Wesc hörlurar är verkligen döcoola!

2008-03-19 @ 17:36:19
URL: http://emmmis.blogg.se
Postat av: Lilly

Wowhooo! Kommer i morron, (L) LOVE!

2008-03-19 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0