Förmodligen

Idag så vackande jag och skulle bara läsa de sista inför hemtentan som jag var helt säker på var imorgon. Men icke. Den är nästa fre-lör. Suck. blir inget Umeå då heller. Men kanske. Idag ska jag avnjuta en kopp java med Jönsson och snacka en massa skit om livet - ska bli gött. Lilly åker hem till Härnösand. Saknar redan henne o Elliot. Anna saknar jag otroligt mycket - ser verkligen framemot att åka till Härnösand om ett par veckor. Ska bli mysigt.
Annars så händer de inget super speciellt. Fick veta en sorglig sak igår, det är de gångerna man verkligen ifråga sätter livet och dess mening och börjar ta vara på det man har. Livet är, vad det är.

Kommentarer
Postat av: Anna

miss you to, mycket =)

2008-03-27 @ 10:22:33
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Sandra

Lilly... som skriver...
TJABBA, tjena, hallåååå...

Du kan få låna min son, GRATIS!
Skulle behöva en paus...

VI åker i morron! (L) Puss Mishka!

2008-03-28 @ 11:00:04
URL: http://lillis85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0