Fix You

Nyss utkommen från duschen. Skönt. Dock luktar lägenheten matos. Urk.
Idag ska jag ut på äventyr, tror jag. Rättare sagt till Umeå en sväng vid sex tiden. Ska bli intressant. Jönsson har ju sitt näste där den lilla jämtlandstösen. Saknar verkligen henne, hon är en fin vän.
Annars så är det ganska lugnt, många funderingar. Åker hem till Östersund på måndag allt är bokat o klart - så skönt. Nu hoppas vi bara på lite tur så är jag en permanent Östersundsbo snart. Trevligt. Jag har återigen fått någon att sukta, våndas och önska. Jag vet inte vad det är med mig. Ganska jobbigt att ha någon flåsandes. Ja, man ska väl inte klaga - men jag gillar det inte. Jag vill inte handla så. Jag vill bli.

Nu ska jag återgå till det jag gjorde och sen blir det ner till tvätten och sedan städning av lägenheten och fixa. Sen bär det nog av neråt en sväng, men man vet aldrig med mig. Återkommer i bloggen senare... under resan. Jag är lite vilsen. Men jag tar med mig telefonen - då kan jag alltid kolla upp.
image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0