Fika ikväll.

Nu ska jag strax i väg ner på stan och en fika. Ska bli skönt att få komma bort från lägenheten ett tag. Förra gången blev det en 3 timmars fika med personen i fråga. Annars så har jag och Lilly pratat om hennes planer, blir riktigt stolt att hon vågar, vill satsa. Du vet att jag finns där och kommer alltid att ställa upp. Kom ihåg vad din favvo sa - Ingen glömmer en fegis ;) Så kör hårt!

Min förkyllning är på nergång, känns skönt. Kanske kan få sova en hel natt och börja äta ordentligt. efter fikat ska jag studerar om barns vägran till att röra sig - ska bli underhållande.


Ska sluta citera Iderik... lovar bejb.


Uppdatt: Fikan blev ganska lång - men tyvär är ju utbudet ganska smalt i Luleå så det blev en kaffe på Max - haha. Jätte romantiskt.. stackars alla som ska försöka dejta i den här staden..eller bara vill ta en fika. En gång fick jag dricka jordgubbs te på ett hotell - det var oxå lite roligt. Vad är det för fel på alla städer runt kusten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0