En vit springare

Tog mig hem idag, hem till livet. Vännerna, familjen och glädjen. Jag stannar här nu. Lycka.
Imorse var det svårt att komma upp eftersom jag höll mig vaken till 01 sedan upp 06.30 med en mysigfrukost med familjen Andersson. Sedan bar det av till skolan och hela dagen spenderades ute med 40st 3:or i en skog. Jag och Eva genomförde våran friluftsdag som blev  jätte bra. Var ute i skogen i 6 timmar sedan bar det av hem till Eva för en konferans och sedan väntade en bussresa på 4 timmar hem till Östersund.
Väl hemma kom min älskade pappa och hämtade mig och gav mig ett bidrag till kylskåpet. Så nu är det fullt. När jag kom innan för dörren så hade mamma lämnat en skål med påskgodis. Hon är fin min mamma och sedan kom hon hem med middag :)  och lönen från vm - 8 dar 7,800kr efter skatt. Det tackar vi för. Bästa dagarna i mitt liv var det. Nu blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Anna

När kommer du till Härnta?

2008-03-18 @ 06:45:43
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0