Black

Har nyss målat naglarna inför kvällen. Idag har jag varit en sväng upp på Lillänge. Vart en lunch med Micke och lite skitsnack och sen kikade vi på bilar. Sedan bar det av hem igen. Hemma blev det en kaffe och sedan nagelmålning. Nu sitter jag här med huvudvärk och ska fixa mig inför kvällens bravader bakom bardisken. Hoppas på mycket tipp Men i denna stad är det ganska svårt - de har inte lärt sig att tippa ännu. Då är det små trist att vara bartender - men har fått hört att jag är Östersunds trevligaste - så det är ju alltid något. Jobbar även imorgon i baren och på söndag är det Loppis. Så i helgen blir det ingen utgång. Hade gärnat gått ut och dansat lite med Daniel men någon annan gång - Daniel har annars gett mig tillåtelse att bo hos honom - sött. Men just nu är det ganska skönt där jag är. Man tager det man haver. Tänker på en vän som har det svårt just nu med tankar. Finns där och släpper dig aldrig. De kommer ljusna.

Igår vart det en latte med Jönsson - vi satt på gamla goda Te-Huset i två timmar och pratade om studier, livet och min saknad efter Marie. Hon tyckte och ville att vi skulle hitta tillbaka. Hon är fin. Jag och Brita har känt varandra sen vi var 1 år. Bodde grannar ute på landet med endast en kohage att korsa. Otroligt fina och härliga barndomsminnen. Unikt på ett sätt att man har en vän sedan barnsben. Det är svårt i denna värld där inte människor uppskattas mer utan att man hela tiden letar efter något bättre - vare sig det är kärlek eller vänskap.
Vid 18 tiden kom Daniel och vi drog på Bishops Arms och käkade och drack lite öl, blev hpckey snack och ragg snack. Eller ligg snack - Daniel var på G! Men hittade ingen åt han. Kvällen slutade vid 22 då jag tog bussen hem. Kylan var hård igår - de tog en stund att acceptera den.

473705-58
Avslutar med perfektion.

Kommentarer
Postat av: Danni

Det låter som 2 fina dagar. Grym bild måste jag också säga ;)

2008-03-29 @ 07:17:35
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0