Blå nekar?

Pratade med en person idag. Den personen förstår jag mig aldrig riktigt på. Han ska alltid låta så världsvan och dryg. Men samtidigt hör man hans osäkerhet. Han "letar" efter fel på alla hans tjejer - som så många andra killar gör. Men i själva verket ligger ju "felen" hos honom. Men så länge han inte ser det, så länge kommer han aldrig hittat någon. Han pratade om att vi tjejer är för utsvävande i våran yrkesroll - att vi väljer yrken som vi aldrig kommer kunna nå. Låt tjejerna få bestämma det själv och lägg dig inte i säger jag. SUCK.
Han är en jätte bra vän men vissa dagar suckar jag mest åt hans idéer. Han tror att han vet allt - han skrattade åt mig idag när jag berättade om en viss person. Som att du glömde det där. Jag sa, tro vad du vill - men du var/är inte där. Jag vet att inom honom så ligger det en ängslighet och ensamhet - jag har fått känna på den. Blir besviken när han ska försöka överföra den osäkerheten och ensamheten på mig bara för att jag är stark. Om du vill förända dig och ditt liv - börja ta hand om hållen eller låt de vara.

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0