Anses?

Jag har samtalat med en rad killar i helgen och dom flesta av dom anser att de flesta av oss tjejer är dumma i huvudet - Jepp! Så ligger de till i männens tankar. Dessa killar tycker att vi tjejer oftast är boven till varför dom anser detta då - vi oftast göra oss dummare än vad vi egentigen är och då drar dom slutsatsen att alla tjejer är de. Jag tycker det är skit trist. Varför ska vi tjejer hålla på så? Jag är stolt över att jag vet mer än de flesta tjejer, att jag har koll på saker o ting. Det viktigaste i mitt liv är inte - killar, kläder och smink. Jag ser mig själv som högre än de. Jag är väldigt intresserad av både politik - både in och utrikes. Jag väljer att ha koll på läget, anser att de är viktigt att ha ståndpunkter om saker och ting. Att ha en åsikt och göra sig hörd. Jag tycker inte vi tjejer ska göra oss i sämre lag - visa vilka ni egentligen är! Jag är stolt över att vara kvinna och stolt över att vara en smula intelligent.
image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0