Snuva

Nyss hem kommen från en jätte fin helg. R kom ju hem i lördags morse, så har varit me honom hela helgen och även hunnit med ett arbetspass. Igår var vi på stan och åt lunch, gick på mässa och sen kikade vi på film och gick hem till hans vänner och åt middag och kikade på fotbollen. Så helgen var riktigt bra. Har dock gått och blivit förskyld - känns mindre kul nu när man ska arbeta i 4 veckor utan en enda ledig dag. Men det fixar sig. Åker snart ner till Båstad med gänget, får se hur det blir där nere. Förmodligen mycket jobbb - för mycket till och me. Annars är det prima me mig, mår bra, käner mig helt enkelt harmonisk. Nu ska jag fixa lite och sedan blir det att åka bil hela dagen med mina transportvänner innan arbetet kallar kl 18.
På åters!

Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon:)

Hoppas du får en bra dag.

2008-06-30 @ 09:51:41
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: evelina

Ha en bra dag!

2008-06-30 @ 14:34:25
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0