Massor

Sitter här och har avnjutit 5 Satc avsnitt. Blåsten har ju kommit och det är inte längre varmt. Känns faktiskt ganska behagligt. Men solen kommer tillbaka, det gör den alltid. Långhelgen har varit underbar, min älskade Lilly kom upp från Härnösand, utgång, mys i natten me henne. Fredagen bestod av stunder med dig och arbete samt ännu mera dig. Lördagen blev det enbart arbete - lång lång arbetsdag. Men fick min del av parylivet då jag drack Champagne och lyssnade på underbar musik. Söndagen bestod av badhuspark, middag, samt ett par timmar med dig. Så i det stora hela - Fantastisk helg. Speciellt eftersom jag snart blir stolt ägare till en 2:a med klädkammare - väldigt Carrie.
None

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYFAN VET HET BILD ; ) me like... grr... puss buskha!

2008-06-09 @ 21:15:45
URL: http://idka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0