Har jag kommit dit?

Jag pratade med en vän igår. Kom fram till att på 1 vecka fick jag allt jag ville ha. Det känns svårt att grepp - förstå. För mig känns det så overkligt. Att jag ska få allt och vara trygg. Jag känner mig förvirrad, vet inte hur jag ska ta in det. Känns som att jag måste få andrum och vad fick jag - jo till och med det -ANDRUM-
Hur kan det komma sig att allt blev så bra? Är det nu det jag ska sätta mig och njuta och acceptera att livet kommer bli lyckligt, sådär som jag alltid ha velat ha det? Att jag får göra saker som jag alltid ha velat med någon, uppleva, vara lycklig. Att jag kommer ha mitt eget igen, stort och rymligt. Med en klädkammare, riktigt kök, sovrum. Allt känns så långt ifrån vad jag brukar vara i livet. För det senaste 2 åren har varit kaos, kaos på alla plan. Allt känns magiskt. Men jag kan lika gärna vakna upp och inse att jag är kvar där. I mardrömmen. Men den här gången så tror jag inte det. På riktigt. Känns skrämmande på ett sätt – för jag är inte van det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0