Förvandlingen

Igår vart det ett snabbt klädbyte och sen 5 minuters promenad till en husfest i Odensala. Jag skulle leta efter nakna karlar i en badtunna. Men kvällen började med grillning med la familja, massa pussar på min älskade Oscar. Sedan blev det dags att fara hem för klädbytet. Jag blev inbjuden av en av mina äldsta barndomsvänner. Det trevliga var att det var hur mycket folk från högstadiet där så det blev lite utav en reunion. Ganska så kalas. Massa människor som jag kände, från gymnasiet, jobb på skolan m.m så det blev riktigt kul. Träffade på en kille som var så otroligt lik Pelle i The Hives – jag skämtar inte ur likt. Matti och Kalle var där från Karlstad – skit kul att se dom igen. Jag och Mattias satt mest och snackade om livet, kärlekar och sånt skit – vi kom inte fram till en enda vettig sak. Sedan så var hans standardfras den kvällen – fan jag känner inte igen min egen tremänning. Haha. Ja, de var något jag fick höra hela kvällen och visst har jag förvandlats – på utsidan. Senare gick vi hemåt då en av mina vänners vän blev utkastad för att han urinerade på offentligplats – haha! Kanon kul kväll med massa äventyr, skratt och hopp. Sedan körde jag iväg ett sms till R. Börjar ju sakna honom nu lite smått. Tänk att jag kan sakna någon..

Kommentarer
Postat av: Carro

Om jag fruser? -JA, det finns ingen som värmer en... HA HA!



MISS YOU girl!

2008-06-21 @ 13:47:23
URL: http://istorstadsidyllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0