Fantastiskt

Fin dag. Vaknade ensam. Du var borta. 9 dagar för att vara exakt. Du är bra. Mer än bra.
Saknar mina vänner i Härnösand. Dom som får mig att le. I morgon bir det familjen. På lördag fika med en gammal vän samt en fest för min bror. Han fyller 25. Mitt sällskap blir förhoppningsvis Therese. Helgen ser ut på papper att bli bra. Har ju spenderat de sista 2 helgerna i ditt sällskap. Men du är ju som sagt borta i 9 dar. Ensamnt. Men enkelt.
Undra om helgen blir vild? En så vild mina vänner. Lovar. Jo, jag lovar.
Höll på att åka ner till Stockholm med Linn nyss - men avböjde i det sista. Man kan ju inte bara åka ner haha. Eller jo. Men avstod. Måste tänka på resten av sommaren. Jag och R ska förmodligen åka ner något. Gå på massa museum och kika. Känns som att det är lite mer strukturerat. Men hade varit kalas. Verkligen. Jag och Linn. Farligt! DÅ hade de slutat så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0