Ett varför

Varför är ett sådant ord som alltid kommer att finnas i ens liv. Allt - är ett Varför.
Jag visste att de skulle ske – men varför håller vissa människor på så? Jag var för svag för att säga de till dig, det är mitt fel. Men jag tror inte du hade velat lyssna. Men en gång en lögnare – alltid en lögnare. Varför lurar man in någon i falska förhoppningar? (Pratar inte om mig nu). Min vän du får inte luras in till någon falsktrygghet. Varför lyssnar du inte på dig själv och din intuition? Varför låter du någon annan förstöra ditt liv? Du vill väl inte leva med en lögn? Släpp, lev med dig själv och börja älska dig. Du kommer att bli lycklig. Det vet jag. Bara du själv kan se de. Jag måste ta avstånd – för det blir så fel annars. Jag kan inte se när människor tappar sin tro på sig själv och vad som är bra. Jag vill inte se mina vänner förstöra sig själv – då måste jag lämna. För ett tag. Just nu är vi så långt ifrån varandra du och jag – jag saknar dig, men jag blir så maktlös, när du gör så. Varför? Du som är så intelligent. Lyssna på dig, nu.
None

Kommentarer
Postat av: louise

sjukt fint öga!äre ditt?

kolla gärna in min blogg!;)

2008-06-13 @ 10:45:23
URL: http://louiissee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0