En liten evighet

Dagen kommer att bestå av att jag ska fixa en massa papper. Känns väl sådär. Men vädret är ju inget att hoppa över; så då känns det ok. Sedan blir det eventuellt en fika med en kompis. Ikväll vet jag inte alls vad som händer. Nu börjar jag verkligen känna av att du har åkt bort. Det känns som en liten evighet tills du kommer hem. Det tråkiga är att jag börjar arbeta nästa vecka och sedan åker jag till Båstad. Vi kommer ha haft 2 långa ”pauser”, innan vi egentligen har börjat, på riktigt. Känns lite sådär - även av mig som älskar min frihet. Men förhoppningsvis stärker det. Längtar.

Kommentarer
Postat av: erica

Ha en bra tisdag!

2008-06-24 @ 09:49:11
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0