06.30

Var den tiden jag kom hem till mig. Underbar gårdag. Kvällen började med att jag fick en magkänsla som sa du. Jag blir helt ställd, varför? Men det gick fort bort när jag begav mig ner på stan för att möta upp Linn och hennes fina vänner. Blev bjuden på vin och så satt vi och pratade om allt och inget. Badhusparken var vacker igår. Sedan blev vi inbjudna på "förfest" på ett hotell där vi fick en mindre god drink. Men den slank ner. Sedan blev de in på Olle´s och massa shotar, människor från förr och nu. Stötte ihop med en som var på mitt jobb igår - visade sig att han jobbade på Resumé - ha. Det var ju lite små lustigt. Grattade mitt ex som fyllde år, träffade på två alpinare samt en hel del annat folk. Linn och jag begav oss till Sibylla för att äta lite vid stängning - må tilläggas att jag inte hade ätit sedan 12.00. Så jag var hungrig mer än fyllehungrig. Där träffade vi på Roger och Micke - två super härliga killar som satte sig med oss och åt. Linn försvann runt 03. Då var det bara vi kvar, jag Roger och Micke. Vi satt där i 1 timme och snackade livet, stötte på en gubbe som skule till kyrkan kl 11 och pratade om nån villa i Stocksund för 437 miljoner. Han gav mig en komplimang för mina fiiina iiin. Han trodde jag var från Lidingö. Suck. Tog de inte som en komplimang. Sedan begav vi oss hem til Micke som bodde 1 min därifrån - centralt och bra. Han har en 3:a med ett rum som han inte förbrukar med egen ingån, toa och litet pentry - jag hintade att jag var mambo förtillfället och var i behov av boende - vi får se hur det går med de. Myste med hans två katter och pratade ännu mera liv, liv och liv. Sedan lämnade jag dom där och jag gick hem i den vackra sommar morgonen. Det var en vacker känsla att gå hem  klockan 06.15  med en sol som sken och en luften som var varm. Jag gillar livet, må tilläggas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0