Problem.

Fick reda på att det är problem i sms-nätet. Så inga sms har levererats till min telefon sen igår vid 14. Suck.
Har nyss vart nere och hämtat ett paket och är på väg ut med mor på lite antik letande. Sen är dte jobbet som kallar vid 18. Igår var det en otroligt lugn kväll på hotellet så jag gick 1 timme tidigare - hoppas på mer gäster idag. Igår kikade jag och R på Cloverfield - inte alls så bra som alla säger, inte alls "skrämmande" - BESVIKELSE. Vad var det med slutet - big no no! Imorse var jag väldigt icke social - men nu känns det som att jag är på väg upp.

Kommentarer
Postat av: C

Lycka till på jobbet, själv har man slutat för denna dag, ny dag och nya utmaningar imorgon hihi..

Kram

2008-07-01 @ 16:58:26
URL: http://istorstadsidyllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0