Hmm

Vaknade kl 03.30 har inte kunnat somna sen dess. Känner mig lite små trött och halv sugen på frulle. Åker i väg om 2 timmar till Härnösand för att fixa hem mina möbler samt inhandling av nya möbler på Ikea. Blir två nya sovrumsbord, en hylla, en tv bänk, ett sidebord, hyllor samt blommor, ljus, badrums och köks saker. Skönt att jag har lagt undan de mesta av mina pengar hela våren och sommaren annars hade min lgh varit ganska tom. Sedan köpte jag en helspegel igår för ynka 250 kr på loppis - skönt då speglar är ganska dyra ju större de är. Sedan är det bara tvn, och en del prydnadsaker som är i Luleå som ska på platts sedan är jag hemma.
Om lite mer än en vecka flyttar jag in till min tvåa, ska bli spännande men även ganska kämpigt i början då hyran är så pass hög, men allt löser sig. Vill bara komma igång, fixa och få igång alla räkningar så man vet ungefärligt vad man ligger på i månaden. Sedan ska jag ta tag i mina studier när jag inte jobbar, göra klart de jag har kvar vilket inte är så mycket - men jag måste bara få igång de. Känns som att mitt liv i kaos kommer snart att bli betydligt mer konstruktivt och mer ordnat (hoppas man). Nu ska jag äta lite frulle, packa ner de jag ska ta med mig och ta med min lapp så jag inte glömmer något i Härnösand.  På åters senare.

Kommentarer
Postat av: C

Kul att se dig i dag gumman, även fast det bara var typ fram och tillbaka. Tack för sakerna =)



Puss puss saknar dig redan!

2008-07-23 @ 13:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0