Arbetet + lite Båstad

Nu blir det arbetet som kallar i 10 dagar. I dag blir det bröllop på Arctura, imorgon stråket lunch/middag sedan utgång, sedan stråket lunch och sedan långpass på Scandic - samt hela veckan kortpass på Scandic och tors-söndag dag på Fh. Jag kommer vara mer eller mindre död. Ha. Skönt. Skall även hinna hämta upp nycklar samt flytta in, gå på yran och känna mig hemma i den nya lägenheten. Men sen är jag ledig 6 dagar och jobbar ännu ett Bröllop. Så då ska jag hinna med att göra lägenheten gästvänlig. Sen är det bara att komma och hälsa på, sova över, inspektera och ja, vara allmänt trevlig. Har fixat in korten från Båstad - en liten smakbit - mer kommer när jag har tid. Nu ska jag bege mig mot staden för att betala hyror, fixa elen samt att hömta cykeln och dra på arbetet. Louise hade sagt till M att hon ville att jag skulle spilla upp vinet till Brudparet - ALDRIG! haha.
Så här kommer lite smak prov från sista dagen och perso-festen.
Första kortet är från utsikten varje dag där vi arbetade (finalen), sen hemma i Längan, sedan Anna o Jag (fina Anna!), sen Maja och Anna (finaste tjejerna), Sedan inne på Loftet och Petters spelning (blonda trevliga + snygga kocken). Underbar vecka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner du Tony? HÄLSA FRÅN LILLY OCH ELLIOT =)

2008-07-26 @ 18:41:32
Postat av: Sophie

Är det Morgans Tony?? HAde en liten känning att de var så... haha :)

2008-07-28 @ 11:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0