Från kopplad

Idag vart jag ledig. Super skönt.
Ikväll blir de stråket en sväng, sedan hem. På fredag flyttar jag in - så skönt ska det bli. De första jag ska göra är fylla min walk in closet, den är stor (bra). Sedan fixa med möblerna, städa och bjuda Micke på en bit mat och paj. Sedan blir de Yran med Sandra p. Vi var föresten på stan och shoppade och åt en härlig middag på Champagne baren på Sjöbris, hur mysigt som hellst.
Funderar vem den lyckliga som ska få följa med på en Scandic Weekend till Stockholm me mig. Ni kan ju alltid komma me förslag ;) haha... Eller så åker jag själv. Skönt de me.
Nu blir de duschen.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag vill med! Vi pratar Scandic Anglais va? isåfall är jag på. :D

2008-07-28 @ 22:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0