Dagens

Vaknade runt nio idag. Skönt.
Igår var vi borta hela dagen, var härligt att vara  ute på vägarna igen - underbart väder. Väl framme i Härnösand mötte jag upp Carro och hon hjälpte mig med mina möbler och saker - tack återigen! Även till fröken Wikman som är en sån fin person som låter mig hämta upp mina saker utan att hon var hemma.
Sedan bar vi oss av till Sundsvall och Ikea där jag inhandlade lite nya möbler, saker och ting. Slutnotan blev efter 2 entrer 3,600. Vilket var ok med tanke på möblerna och allt porslin. Så nu är jag verkligen redo att flytta in i min lägenhet. Bara ljuslyktor, handdukar, lakan och kuddar kvar som ska hem och det får bli om 2 veckor. Ska försöka lösa en del med Magnus redan nu - Bussgods är lösningen (hoppas jag). Idag blir det förmodligen en glass på stan i kvälls solen med någon vän. Sedan lite städning sen i sängs tidigt då jag ska jobba på Bröllop imorgon. Ska bli riktigt kul.
Försöker ladda upp korten men min Ixsus gillar inte riktigt min Mac eller så är de tvärtom! Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0