Oändligt

Det finns en känsla som är större än alla andra känslor. Jag pratar om kärlek.
Kärleken kommer i olika förpakningar, till familj, vänner och den där speciella. Jag har upplevt en del och upplever ständig kärlek till min familj och vänner. Visst kan kärleken göra ont och det gör den tyvär fler gånger än när den gör gott. Men det är något man kan ta, man ska inte rygga tillbaka - satsa fullt ut. Som en vis man sa, eller hur Lilly  ;) - Ingen kommer ihåg en fegis! Och det gör man inte! Fast nu är jag inte i den delen där jag söker, utan stänger.

Det finns 3 killar som gör mig alldeles varm i själen, äkta och ren kärlek. Mina två systerbarn Dexter och Douglas - underbara. Tyvär träffar jag dom alldeles för sällan, hinner inte se dom växa upp och får se hur det skapar sig sin egen identitet. Men syster berättar om deras upptåg och jag försöker träffa dom så ofta jag kan, ska försöka hinna med mer nu denna vår och sommar.

Sen har vi min största lycka - Elliot.
Finns inget barn som är som han - så otroligt lugn, harmonisk och klok. Är så otroligt lottad lver att jag har fått vara med under dag 1. Kommer ihåg när jag kände han sparka i Lillys mage och jag minns så väl hur gott han luktade och hur liten han var. Lilly insisterade över att jag skulle hålla han - jag vågade inte - tänk om han skulle gå sönder. Eller den dagen mamma var lite klantig och behövde åka på akuten, då satt jag med honom i mitt knä i en stekhet bil eller dom gångerna jag hade honom när mamma var hos doktorn. Jag har fått tillfälle att bo ihop med honom, så mysig. Kommer alltid och ska mysa på morgonen och frågar efter fifi (mig)
Är så otroligt lyckligt lottad över att jag får vara med i Elliots liv. Alla som har chansen att vara där för någon annan - ta den! - U N D E R B A R T -


Kommentarer
Postat av: Lilly

Tack vännen vilket fint inlägg du har pusslat ihop! verkligen :)...
Värmer sannerligen lika mycket var gång när jag läser... *kram*
Elliot frågar efter dig ofta när du INTE är hos oss och mer när du är... (skrattar). Han är för söt. Gillar iden att du "bytte" - du vet nog varför... Visst är det NAJS med ombyte? kram

2008-02-29 @ 22:18:21
URL: http://idka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0