Var.

Lyssnar på Kleerup. Kan man må annat än bra då?
Livet leker på i vanlig ordning. Livet är lyckorus för ofta just nu. Lilly jag saknar dig som bara den. Vill åka nån helg. Det ska jag. Annars blir det du och jag i sthm! Lovart.
Saknar många av mina vänner som är utsprid. Ni måste komma hem annars kommer jag och tar er.
Trött idag efter veckan och helgens bravader. Man lever bara en gång, eller hur .
Någon konstaterade att jag var en väldigt mjuk sak. Med en porrig kombo på mina undies - Gult och rosa. Ha. Like it. Nu blir det nattlig film och sömn på schemat. Jobbet imorgon.
Visst gör man misstag. Men vissa saker är aldrig misstag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst gör man misstag. Men vissa saker är aldrig misstag.... Så BRA sagt!



Kramar din lilly

2008-09-01 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0