Hemma

Nu har jag flyttat in. Känns underbart, jätte fint. Vi pysslade hela dagen och kvällen. Det är få som får uppleva den hjälp och kärlek som jag får av min familj. Jag uppskattar varje sekund av deras hjälp och lojalitet. Min fina pappa köpte en 42tums tv till mig igår. Jag vet att jag är bortskämd, men jag föddes in i det. Varför mina föäldrar ger mig saker, stöttar mig - är för att jag aldrighar gjort dem besviken. Jag har sedan gymnasiet studerat och arbetat och inte levt livets glada dagar runt om i världen. Då kan en tv, en dator vara en fin present - när man för det mesta stter med studier eller kommer hem från ett 18h pass och ska iväg på nästa.
Efter att hela familjen hade hjälpt til plus min styvpappa -  så pysslade vi på hela kvällen. Så nu fattas bara tapetsering i Vardagsrum och Hall - men just nu känns de som ingen stress då jag har fått till det så pass bra. Nu ska jag fixa med min walk in closet, sedan lunch.
Lite bilder från igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0