En viss fröken

Melissa var underbar - väldigt intim spelning. Sedan blev det lite Lars W, och sist Kleerup.
Annars så är jag lite fundersam över hur vissa människor är funtad. En viss fröken L beter sig som på högstadiet - prata kan man alltid speciellt bakom någons rygg - men aldrig framför personen. Jag står för allt jag gör och ingen har rätt att döma mina beslut. Jag lever mitt eget liv och det bör andra även göra. En människa är varken sämre eller bättre för att den gör som den gör. Men att kalla någon för de ena eller de tredje är varken civiliserat, moget eller accepterat. Men om nu den personen känner för att göra det - ja då kan den som sagt säga de rakt till mig. Men så var det förut och vissa människor förändras aldrig. Nu ska jag återgå till mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0