Bostad

Nu har jag kikat in min nya bostad. Den komer bli riktigt bra efter att vi har fixat tapeter i hall och vardagsrum samt målat taken i samtliga rum då de hade varit fel med ventilerna. Hoppas det går fort men är kö så lång ögat når. Köket hade mörkbetsade ytor samt mörkgråtapet - så fint. Sov rummet hade en medaljongfondtapet i begiet/kräm. Badrumet var lite väl tråkigt, våt tapet - men vad gör man inte för en 2 med stoor walk in closet. Eller hur!
Flyttar in allt på måndag då jag har så lite tid nu i helgen. Ikväll Yra.
Annars så var jag ute på äventyr igår natt. Ibland tänker man - varför. Det gör inte jag. Lev, du lever bara en gång (förmodligen). Alla gånger är första gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0