Ännu en dag

Försov mig idag - med en halv timme. Men ingen verkar ha förstått att jag började 08.30. Så fine för mig.
Igår vart det en 12h dag sedan nyktert på Yran. Sjukt ointressant, sjukt opepp. Det var riktigt trist. Hörde lite Kent, Lite Blondie och Lykke Li. Mer vart de inte. Träffade på Linn och Sofie som jobbade - snackade lite. Sen hängde jag med Daniel o hans vänner ett bra tag innan jag försvann in i dimman. Tog en taxi hem vid 03. 00.
Nu står man här och försöker kränga lite fika i in väntan på att jag ska få hämta nycklarna till lägenheten. Flyttar in möblerna på Måndag. Orkar inte denna helg. Nu ska det jobbas.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Missade du Justice?! Fyyyy! För övrigt så har jag också hämtat ut nycklar till en ny lya idag. Känns bra! :D

2008-08-02 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0