Underbar dag

Idag har det varit en underbar dag med solsken och värme. Var på stan med min mamma och min bror - propsade på han ett par ur snygga sneakers och en grymt snygg skinnpaj - så nu ser han ju representabell ut. Sedan blev de en fika på Te-Huset. Inhandladet två rosa nagellack samt en jätte fin kofta och fick ett Snö armband av mamma. Sedan bar det av hemmåt i de fina vädret. Väl hemma skulle jag öppna skatten och jag får alltid skyhög restskatt - men inte i år - det blev återbäring så det förslår 7,500kr - ja man tackar och bockar. Så nu är jag på topp på alla plan - hoppas det håller i. Dagens går till min älskade vän som fyller 23 år just idag - älskar dig.
image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0