Tystnad

Nu är jag hemma i lugnet igen. Här finner jag ro väldigt fort. Kom hem igår kl 07.00 hade då åkt tåg i 11,5 timme. Som tur var det så att jag hade liggvagn och fick otroligt härliga sovgrannar. Så resan gick fort och smärtfritt. Väl hemma kunde jag inte somna om. Dagen blev haltråkig tills jag åkte ner på stan och tog en fika med Linn - vi snackade, spanade och pratade om sommaren. Det är klart nu jobbar i Båstad v 28 och eventuellt 29-30. Sommaren komme bli så underbara. Kan eventuellt bli en usa resa med Linn - hon vile fara och hade ingen att åka med - jag är lätt på. Sedan blev de middag med Daniel och massa surr. Han gör mig hel och glad min bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0