Stor

Saknad av vissa människor just nu. Såg ett kort på en underbar person som jag har sett upptill, önskat att jag var hennes dotter. Är så tacksam för att jag fick vara en del av deras familj även när det var över. Finare familj får man leta efter. Tänkte på Billy idag - saknar henne så mycket. Går som sagt inte en dag utan att jag tänker på henne. Saknar Douglas o Dexter mosters charmtroll och Elliot så klart och självklart resten av familjen i Härnösand. Men ska sluta upp med min sentimentala sida nu och återgå till livet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag saknar dig!

2008-04-11 @ 12:44:26
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Lilly

Känslor är aldrig fel!
Puss Puss

2008-04-13 @ 07:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0