Står stilla

Tiden rinner fort just nu - men ändå så känns det för mig som att den står stilla många gånger. Jag vet inte varför men jag gillar det inte. Jag vill ha sommar nu, så jag kan lägga mina studier åt sidan, ta mitt sabbats år och sedan ta upp mina studier igen. Jag tycker synd om alla mina medstuderande som studerar på distans till lärare för deras utbildning kommer aldrig att hålla måttet - det är inte rättvist mot eleverna att deras blivande lärare har gått en ganska så oseriös utbildning. Hur kan man lägga lärarlinjen på distans? Sjukt. Där av har jag valt att ta ett sabbatsår för att sedan ta upp mina studier på ett utav de bättre och mer seriösa lärosätena. Ser framemot de, mycket. 1,5 år kommer gå fort och sedan är man ute i arbetslivet och får arbeta med de jag verkligen vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0