Spricka

Igår somnade jag vid 19 - vaknade av att någon kastade snö på mitt fönster. Jag somnade om igen. Jag orkade inget igår - var trött helt enkelt. Min farfar är för snäll. Therese hade de bra på jobbet men bakis var hon så som alla vi var haha. Idag har jag inte gjort så mycket vart och dansat, kikat på lite tv och funderat massor. Det känns som att de är de enda jag gör. Ska jobba imorgon kväll och en stund på fredag innan jag sätter mig på flyget. Men det är långt dit. Bara måndag ännu. Annars så har det snöat här - så nu är det vinter igen. Förbaskat trist, jag vill ju använda låg skor och skinnpaj. Aja, gör de ändå. Fick små panik imorse när jag trodde att jag hade tappat bort en räkning men som tur var hittade jag den under alla andra räkningar. Det är hårt när det är det "intressantaste" man har haft för sig med under dagen. Aja, bättring imorgon ska det bli. Nu ska jag tappa upp ett bad och försöka få bukt med mina torra läppar - vet inte varför de är så. Men med försvaretshudsalva ska det gå att lösa. Blir kokos idag tror jag, försöker bättra på känslan. Känslan är viktig. Den är en stor del av upplevelsen.
image66

Kommentarer
Postat av: Lilly

Åh Gud kom... Åh Gud, ge mig frid!

2008-04-07 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0