Saknad

Idag som alla andra dagar saknar jag Marie. Ibland går det och som idag inte. De trista är att hon aldrig kommer förstå hur mycket hon bettyde för mig och hur mycket jag ångrar den där vinterdagen. Oscar mår i alla fall bra. Han är de enda jag har kvar förutom alla fina minnen. Så jag lever på det. Ska förmodligen till Göteborg nästa helg - då kan de bli halv tufft då jag bodde där i över en månad med Marie. Hon jobbade på Vovlo och jag stod vid spisen och lagade mat så den stod på bordet när hon kom hem.. haha - det var fint. Jag vågade dock inte använda gas spisen så jag gjorde alla mat i micron eller i vatten kokaren - då förstår nu hur duktig jag är på att laga mat - fick inte ett enda klagomål. Kommer även ihåg när jag och Marie skulle köpa oss en räk och keso pannini på tehuset för att sedan ta med oss den och gå och bada med Maries dåvarande tjej och vänner - den var inte lika god som på fiket! Så då lärde vi oss den läxan. Eller alla andra gånger vi har haft upptåg. Marie är och förblir en av det viktigaste personerna i mitt liv. Bättre vän får man leta efter och jag kommer nog aldrig finna någon som henne. Tyvär.
image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0