Ordning

Idag har jag utfört lite saker på min to do list - lämnat in arbetspapper till förhoppningsvis mitt nya jobb, kollat upp boken till skolan samt skrivit ner de uppgifter jag ska göra v20-24. Sedan hann jag lämna tillbaka lite saker och införskaffa mig nya - en vår mössa, en ny adidas jacka i lila samt grönt, en blommig tunika och ett turkost/petrol linne med volang. Så nu är min garderob full - för jag har fått in en ny garderob - och jag har insett att jag har alldeles för mycket kläder - rensing på ingång när jag får hem mina 6 ikeakassar med kläder från Luleå samt tar upp 2 ikeakassar från källaren - sjukt mycket kläder - ska ge bort samt sälja. Känner mig lite illa till mods när jag tänker på vad man slösar bort sina pengar på. Ska börja försöka bli bättre.

Annars så längtar jag till helgen då jag ska åka till min extended family i Härnösand. Åh va jag längtar efter er - då ska hjärtat mitt = få lite saker. Hon behöver massor av kärlek och omtanke just nu. Ska träffa Anna och Eva och Åsa. Ska bli riktigt kul. Ska bli skönt att sporta hela veckan dessutom - vi ska dansa, spela boll m.m. Idag har jag och min mor varit ute på en cykel tur i det behagliga vädret, köpte upp mig på Ldbs goda lotion samt lite annat. Och nu sitter jag här och har just avnjutit min o Carros favorit rätt - torsk med potatis och äggsås. Så nu ska jag kämpa med disken och sedan avnjut ett bad. Det blir min kväll. Hoppas du visar dig ikväll - fundersam och sprallig.

Imorgon ska jag in på jobbet och hämta lite papper samt ner på stan för att plugga och sedan blir det jobbet och Dansens dag - så imorgon blir det inget sporadiskt shoppande eller annat dumt. Ska även träffa Therese - vi ska kika på systemet på vad vi ska inhandla för drinkaftonen på onsdag. Ska bli super. På torsdag ska jag prov jobba igen och sedan är det fredag - veckorna går så himla fort just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0