Kvällen i övrigt

Annars så var kvällen fin, kul och helt galen. Började med att jag mötte upp Linn gick hem till Therese och förfestade med tuttifrutti vodka samt shotar av melon vodka. Ja vi har en förkärlek för smaksatta vodkor. Sedan kom Madde och en kompis till henne. Vi satt och mindes Vm och sa att vi skulle försöka fixa ihop gänget till sommaren på grillfest eller liknande - om så blir fallet blir det kalas. Sedan begav vi oss in till Olle´s blev shotar samt drinkar och lite väl snurrigt. Inte mycket vettigt folk ute och vissa bör vi inte ens prata om. Sedan begav jag mig för att köpa en läsk och sedan kom Jocke och plockade upp mig. Sedan pratade jag med Lilly eller sms:ade tror jag haha.

Nu sitter man med Daniel i telefonen och pratar om gårdagen. Snart blir det Ica och sedan ska jag hälsa på Therese på jobbet. Senare blir de ner på Athena och äta mat med familjen. Möjligtvis film med Jimmy vi får se om jag orkar. Ringde han som en galning i natt då jag hade hoppats på att han var hemma så jag inte hade behövt frysa ihjäl. Men han hade glömt telefonen - andra gången nu Jimmy ! Lyssnar på Åh gud kom, Åh gud ge mig frid. Behövs idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0