Klös

Idag har jag fixat och trixat i min vanliga ordning. Therese ringde om en jobb grej i sommar hoppas jätte mycket på den. Kan bli en kul vecka i Båstad med gänget eller rättare sagt riktigt trevlig vecka. Annars har jag haft besök, fixat med posten och fått paket. Tänker på min stjärna Elliot han saknar mig det värmer i hjärtat att höra - han är min finaste. Bättre kille får man leta efter och hans mamma är super hon med. Fått mail av läraren nu - så nu känner jag mer trygg. Säker och letar - går så där. Annars så inväntar jag morgondagen då jag ska ner och fixa med lite saker på staden. Sedan ska jag städa förrådet och gå på jobbet och duka upp inför lunchen på fredag. Så imorgon blir det lite action. Annars funderar jag på om jag ska slå en signal ner till Katrineholm alldeles strax eller till någon annan trevlig själ. Så nu ska jag avsluta denna blogg och skänker en tanke till min vän Anna som skrivit tenta idag och till Daniel som tenta pluggar. Självklart till familjen Wikman och Carro och Sandra där borta i Härnösand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0