Känslor

Ibland blir jag förvånad, ibland blir jag irriterad, ibland ledsen, ibland glad. Just nu är jag en blandning av allt och lite till. Dagen har varit rogivande med vackert väder. Kvällen fin med besök av Jocke - börjar gilla det mer och mer. Han kom bara så där utan förvarning - fint, annorlunda. Vi ska på bio i veckan ska bli kul.
Annars så har jag en del tankar om. Ska jag eller ska jag inte? Om en vecka eller i helgen. Varför? Varför inte bara lämna och gå. Skulle vara behövligt. Är en person. Ingen sak. Men det är något som lockar. Vi får se, just nu nej på alla punkter. Annars flyter livet på i solsken, lycklig, nöjd och förväntansfull över nya saker. Mina kryptiska meningar är till för mig. Jag gör det för mig. I all den enkelhet. Suddigt är mitt nu.


Kommentarer
Postat av: lilly

Jocke? =)

2008-04-02 @ 00:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0