Fullfjädrad?

Imorse kände jag mig näst intill död - kroppen fungerade inte alls. Men tog på mig löparskorna och tvingade mig ut - ut i det vackra vädret. I början var det super tungt. Jag är så snurrig nu när jag är sjuk så kändes som att jag skulle spy varanan meter men efter en stund avtog det så jag kunde njuta av den friska vårluften. Lillsjön runt är en skön promenad och ingen snö kvar alls. Härligt. Hemma blev det god frukost samt att svara på lite brev - mysigt. Ska snart ta och hoppa in i duschen - så man blir fräsch för dagens arbete. Jobbar helgen ut nu och på fredag efter jobbet blir de drinkar på News med Daniel - mys.

Tänker på dig varje dag, varje sekund - du klarar det bara du vill, orkar. Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0