Bra uppvaknande

Vaknade sent pga. att jag satt uppe till 05..med dig. Det blir mer och mer intressant, mer och mer funderingar, mer och mer tvivel. Allt som man känner. Var länge sen nu. Men ännu alldeles för tidigit för att spekulera eller tänka för mycket. Men än så länge är jag så där glad och rynkar på näsan, det vill jag inte ta bort - den känslan är härlig. Nu ska jag försöka vakna upp för att sedan fixa och trixa här hemma och sedan bege mig ner för att möta upp Therese för inhandling av mat, samt dryck. Tack för igår gumman - du räddade mig - från bussmarodörerna - tyckte synd om dig som fick åka med dom hela vägen hem haha :).
Nu blir de uppvakning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0