Blandat

Idag följde jag med mor till frisören - min kusin Kristoffer. Han är otroligt duktig - jobbar i både NY och London. Vi snackade om frisyrer, familjen och formel 1.. som vanligt. Bokade klipptid den 25/4. Har ju inte klippt mig på 8 månader. Sedan blev det en sväng på stan där jag lurade på mamma produkter från Make Up Store. Nu blir Lilly stolt. Haha. Själv inhandlade jag ett par shorts och ett par mysbyxor - en okej skörd. Sedan blev det dagens andra latte och en grovis med tonfisk röra. Nu sitter jag här hemma och funderar på vad som ska ske. Blir till att boka flyg ner till Göteborg och sedan får vi se...
image62

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hejsan hoppsan Lill är stolt... Lite GO i morsan din, det gillas. KRAM

2008-04-03 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0