Apelsin

Det åt jag idag. Så intressant var jag. Har arbetat kom nyss hem. Funderar om Jonathan är vaken men det är han förmodligen inte - hade behövt pratat lite - ventilera tankar. Får bli imorgon istället. Idag hann jag med en fika med Jocke på stan innan jag åkte på jobbet. Det var trevligt men ruskigt väder. Sitter här och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller ej - jag tror nog det. Jag väntar på ett svar - undrar vad som har skett. Världens känns som att den står stilla lätt här i Östersund. Människor förändras inte de är kvar i gamla spår, mönster. Det är sorgligt att se, bevaka överskåda. Tur att jag inte är en av dem. Nu ska jag återgå till min tanke om sova.

Kommentarer
Postat av: Anna

Halvvägs nu! =)

2008-04-09 @ 15:28:29
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Lilly

Hejsan gummsan, =)
Elliot längtar efter dig säger han :D

hihi

2008-04-09 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0